Nabízíme vám výběr ze třech tarifů, tak aby si každý podnikatel mohl zvolit takový pokladní systém, který bude vyhovovat jeho potřebám.
Všechny tarify řeší kompletně evidenci EET. Doklady odesíláme na finanční správu za vás a vy se nemusíte o nic starat. Pokladna funguje rychle i bez připojení k internetu, a jakmile se připojíte, data jsou automaticky přenesena. Veškerá data máte bezpečně uložena v datovém centru a jsou samozřejmě pravidelně zálohována. K vašim datům máte přístup jen vy na základě přihlášení e-mailem a heslem. Daňové doklady je navíc třeba dle zákona archivovat po dobu 10 let. Vaše data jsou u nás bezpečně archivována a kdykoli dostupná. Svou provozovnu můžete spravovat odkudkoliv přes webové rozhraní. Přehledně vždy můžete vidět své tržby, prodejní doklady, sklad a ceník zboží a služeb. Samozřejmostí je aktualizace software, tak aby vyhovoval vašim potřebám
Vystavit účtenku zvládnete na pár kliků. Položky nacvakáte z ceníku, dáte zaplatit, tisk a je hotovo. Můžete také pouze zadat částku a případně sazbu DPH.
V případě jakýchkoli problémů jsme vám k dispozici na telefonu i e-mailu.
Na rozdíl od tarifu základ umožňuje tarif standard navíc platby cizí měnou, účtování na směny, prodej pomocí čárových kódů, připojení zákaznického displeje, zákaznické účty dle stolů i tisk objednávek do kuchyně.
Tarif komplet ještě navíc umožňuje vést skladové hospodářství, provádět inventury a uzávěrky skladu, provozovat více pokladen i připojit bankovní terminál.
Pokladní systém miniPOS je opravdu pro každého a každý si může vybrat takový tarif, který bude odpovídat jeho požadavkům.