V předchozích článcích jsme si představili pokladní systémy miniPOS Základ a Standard. Prostřednictvím následujících řádků vám představíme pokladní systém miniPOS Komplet.
Tak jako pokladní systém Standard nabízí pokladní systém miniPOS Komplet evidenci EET, platby cizí měnou, účtování na směny, prodej pomocí čárových kódů, připojení zákaznického displeje, zákaznické účty dle stolů, tisk objednávek do kuchyně, rychlý prodej – kalkulačka, položkový prodej z ceníku, automatické zálohování dat, vzdálený přístup přes web i aktualizace software.
Pokladní systém miniPos Komplet navíc umožňuje připojení více pokladen. Každá provozovna tak může mít svoji nezávislou pokladnu, takže máte přehled o každém prodejci zvlášť. K pokladnám lze připojit platební terminál banky pro bezhotovostní platby.
Součástí pokladního systému Komplet je také vedení skladového hospodářství. Získáte tak kompletní přehled položek na skladě a snadno si můžete udělat uzávěrku i inventuru skladu.
V případě jakýchkoli problémů určitě oceníte prioritní V.I.P. podporu a servis následující pracovní den. Vaše podnikání tak není nijak ohroženo a vy nemusíte mít žádné starosti s vaší pokladnou.